Vad händer i våra länder..

Mamma har blivit piggare igen. Jag är inte jätteförvånad, men ändå känns det.. Konstigt. Hon verkar vara av det allra segaste virket.. Men hon mår långt ifrån bra. Hennes sjukdom har tagit över så gott som hela hennes personlighet nu. Hon är bara arg mest hela tiden. Och tror alla vill henne illa. Vi är så trötta, hela familjen.. Det är sådan enorm anspänning.. Folk frågar hur man orkar. Men man har inte mycket till val.

Igår och idag har jag dock känt mig riktigt glad. Det är skönt att kunna göra det emellanåt. Jag vet ju att mamma vill att jag ska må bra och vara glad oavsett omständigheter.

Idag har jag köpt ny löpar/promenad-outfit. Nu jävlar ska det motioneras! 2 kg kvar av gravidkilona, sen vill jag ju gå ner mer.. Rätt mycket mer. 15-20 kg skulle sitta fint.

Idag när jag och Svante vaknade från våran dagslur hade pappa Pontus städat och köpt tulpaner. Sicken toppenkille jag har. :) (att det var jag som tjatade på honom att han skulle städa, samt att jag på alla hjärtans dag sa att det skulle va trevligt att få blommor nån gång, är en annan femma. :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja men tänk så enkelt det är att göra nån glad.

En bukett tulpaner räcker ju, och billigt är det

dessutom.

Blir dessutom glad att din mamma är lite piggare.. Även om det kanske är tillfälligt så är

ju allt som är positivt bra =)..



Ha en skön helg och kram till dig och lilla familjen från mig.

/Lena

2012-03-17 @ 18:51:52
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0