Sjukstuga.

Nu var det ett tag sedan. Sen sist har jag... Varit sjuk. 4 mjölkstockningar totalt på 3 veckor. Och nu när jag äntligen lärt mig hur jag ska bete mig (dvs bo i min fleeceväst, amma på båda sidorna vid varje amning samt att sova utan BH) och blivit kvitt det onda och febern, så går jag och får nån slags halsfluss. Svullen i halsen och extremt sväljont. Jag börjar bli riktigt less på att vara sjuk nu.
Trots detta tackar jag min lyckliga stjärna varje dag att jag inte råkar ut för något värre. Efter en månad som kretsat kring sjukdom, jobbiga besked och död för vänner och bekantahoppas jag nu att alla nära och kära får må som det bara är möjligt. Tänk om alla bara fick vara friska.

Nu till glädjen i vårt liv!
Svante växer så det knakar. Nu väger han lite drygt 5 pannor! Han ler och skrattar så fort man pratar med honom, och hans mage har blivit bättre sedan jag drastiskt drog ner på mjölkprodukter förra veckan. Och han ändrar utseende varje dag tycker jag. Ikväll var han extra söt:











Kommentarer
Postat av: Anna Å

Å! Vilken myspropp!

2012-02-07 @ 00:12:57
URL: http://annaakesson.blogg.se/
Postat av: Lena

Men så härligt med en skrattande bäbis..

Nu måste jag ju komma och hälsa på snart känner jag...Innan han blivit alldeles på tok för stor !!



Kramis Lena

2012-02-07 @ 17:54:15
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: Lina

Äre pidde på bild nr 2?

2012-02-07 @ 20:24:59
Postat av: Agnes

Oj, vilken liten solstråle! Får vi boka in oss nån dag eller ska vi boka in er?? Hör av dig när du vill träffa the Bergboms!...och mys med lillvanten tills dess!

2012-02-10 @ 14:33:37
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-15 @ 12:19:22
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0