Belly update



V. 28


Kommentarer
Postat av: Lina

Fina magen!

2011-09-16 @ 10:24:42
Postat av: Emma

Grattis! Jag blir nästan tårögd av att se denna bilden. Läste ditt foruminlägg på endometriosforumet och kände att jag måste titta in på din blogg och se hur det gått med barnfrågan och du fixade det :) Jag är en 23-årig brud som fick min endometrios diagnos nu i tisdags den 13 september 2011 efter en titthålsoperation och jag pendlar mellan känslan av stabilitet då det är skönt att veta vad felet var/är och kan även känna en sådan hopplöshet då allt är nytt och; jag vill inte behöva gå igenom livet barnlös. MEN jag hoppas att det går för mig också. Jag ska äta hormontabletter ett tag och se vad som händer. måste leta reda på en läkare som kan mer om sjukdomen så att jag kan känna mig trygg i kontakten med vården.

Lycka till med allt!

Kramar//Emma

2011-09-16 @ 17:54:23
Postat av: Anna Å

Så otroligt fin du är!



ps: Visst blir man glad över inlägg som det här ovan. Jag fick ju ett liknande efter att jag fått Georg av en tjej som liksom jag hade PCO. Värmde i hjärtat att ens egen kamp hjälpt någon annan.

Hoppas det löser sig för Emma också.

2011-09-16 @ 19:16:59
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0