Klädjävel

En person med min nuvarande storlek och kroppsform (päronstuket) har inte jättelätt att hitta kläder som passar i vanliga fall. Speciellt inte byxor. En person med min storlek som är gravid har ett h-vete. Snart drar jag ett skynke över mig.

Jag längtar så mycket till att börja träna som en apa. Och i julklapp ska jag önska mig en PT.


Denna jacka blev det då iaf efter många om och men.



Den har dock inte kommit än, så jag har ingen aning om den passar. Om inte ger jag upp jack-kampen. Då blir det nog till att klippa ett hål för huvudet i ett duntäcke och trä det över mig när jag ska ut. 


När vi väl är inne på ämnet så har vi nu fulla frysen med kakor sen mina kalas. Det är märkligt, Pontus verkar kunna dölja sina fixerade tankar på fikat jättebra. För inte kan det väl vara så att det bara är jag som oavbrutet går och tänker på frysinnehållet? Jag KAN inte slänga det. Men vad tusan ska jag göra annars för att INTE äta det. Det står iofs en frysbox i källarn.. Kanske kan be Pontus gå ner med fikat och sen välta den upp och ner, så jag inte får upp den? Hmmm...







Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kommer gärna och fikar! =)

2011-10-18 @ 16:33:15
URL: http://spaggl.blogspot.com
Postat av: HannaMaria

<3

2011-10-19 @ 21:18:37
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0