Vill ju göra om ju.... Igen..

Nä nu är jag less på lantligt, gammaldags, "shabby chic" eller vad man vill kalla det. Och fan också säger jag. Tänk vad skönt, och billigt, det vore om man hade en och samma smak jämt! Suck... Är så less på att bli less....Jag vill fortfarande ha mkt vitt, men mer modernt blandat med lite 60-tal, och mkt mer färger! I stil med:

   


















Nu har jag verkligen inget ekonomiskt svängrum att börja göra om... Men, ja, jag kommer nog sakta men säkert förvandla hemmet.. Och Pontus är nog rätt nöjd, han har aldrig gillat gammaldagsa stilen.

Första steget är nog att måla över fondväggen.... Och köpa lite tyger och sy kuddar. Det gör stor skillnad.. Den beiga lurviga mattan har redan rykt. Gillar verkligen inte beige alltså. Har som alltid vetat det.. Men du FÖRSTÅR jag det äntligen! ;)

Ska nån på IKEA snart, hojta! ;)



Kommentarer
Postat av: M

Sv: Tack Moa :) <3 Det värmer!

2011-06-02 @ 17:15:48
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0