Sjuka sysselsättningar.

I söndags skröt jag för min syster om att jag klarat mig från alla otaliga förkylningar som pågått sedan vi gick mot kallare tider. Det skulle jag inte ha gjort. Igår blommade en redig förkylning ut! Som tur var är halsen så gott som skonad denna gång, nu är det bihålorna som bråkar, plus att det känns som att jag har feber fast jag inte haft det någon av de 10 gångerna jag kollat sedan igår. :)

När jag blir sjuk blir jag girig. Då vill jag bara ha, ha och ha. Jag har faktiskt unnat mig en ny börs från Tradera som jag tyckte var söt.



Sen tog sjukdomsbudgeten slut för denna gång.

En annan grej jag inte skulle tacka nej till nu:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0