Moa: promeneraren.

Jag går och går. Idag blir det extra mycket gå. Först förbi Sunnanåskolan för att skriva ut CV:n. Sen gå runt och dela ut CV:n. Sen gå in på stan för att träffa Nisse. Sen gå till mamma. För att till sist gå hem igen.

Ska försöka träna bort min avighet till att promenera TILL saker (istället för att gå en timmes runda och sedan hoppa i duschen direkt) , eftersom jag blir svettig, för att sedan genast börja frysa när jag sitter still.
Men att ta med sig en extra tröja att byta till brukar ju funka. Fast idag skulle det då bli att ta med fyra tröjor eftrersom jag har fyra stopp.. Hmm.. Då måste jag ha med mig en stor trunk för att rymma alla, och eftersom den är tung kommer jag att svettas mer, och därför måste jag ha med mig ännu fler tröjor. En ond spiral. :)

Förutom att sjunga på Charlies dop imorgon<3, och ta emot lite glada inspelare till våran studio på söndagkväll, har jag inga som helst planer för helgen. Pontus ska givetvis se hockey ikväll. Jag spyr snart på TV:n. På rikt! Skulle nog bli lite halvdålig stämning då.. Jag fick ju hemska bannor efter att ha satt fast ett papper på tv:n med tuggummi. (tänkte att det var samma sak som häftmassa. Det var det inte.) Anar att kräk är snäppet värre än tuggummi.

Måste göra något åt min paranoia. NU! Det funkar ju inte att gå och tro att folk tycker illa om en för minsta lilla. Bläää vilken usel egenskap. Självkänsla, komsi komsi!!

Har hittat ännu ett radhus i Ursviken där jag kan tänka mig bo, blev inte lika kär som i förra huset, men lite småbetuttad sådär: (klicka på huset om du vill se mer)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0