WWF!

Har hela kvällen suttit och tittat på pandaklipp på youtube, och gråtit mer än en skvätt.. Dom är så söta så att hjärtat mitt värker! Och att de är utrotningshotade får ju inte hjärtat att värka mindre om man säger så..





Min pandaförälskelse började när "Djur i fara" gick på tv4 2007. Linda Isacsson for runt i världen för att bekanta sig med utrotningshotade djur. Avsnittet då hon besökte pandorna berörde mig speciellt mycket.

Namnlöst dokument


Har länge länge tänkt att jag ska bli pandafadder, och tog tag i saken ikväll. Men just när jag skulle skicka iväg mina uppgifter fick jag så vansinnigt dåligt samvete mot alla andra utrotningshotade djur som jag INTE hjälper om jag bara blir pandafadder. Så då fick det helt enkelt bli världsnaturfadder. Nu känns det gott i hjärtat!

Gör skillnad du med! Gå in på: http://www.wwf.se/insamlingsportal/ och bli fadder. :)



Kommentarer
Postat av: Anna Å

Världens osynligaste länk =)

2011-03-25 @ 00:40:22
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0