20. Your month.

Jag kan inte påstå att månaden som gått vart en jättebra månad. Mycket upp och ner, hit och dit. En liten identitetskris, besvikelser och oro över människor som står mig nära. Årets kallaste månad till på köpet. :/

MEN! Inte att förglömma så har februari haft sina guldkorn också. Jag fick en ny vän som får mig ut på dagliga promenader. Och en ny liten prinsessa; Märta, föddes! Och en kompis kom med en glad nyhet. :)
Sally och Georg som ger mig så mycket glädje har förstås lyckats även denna månad, fina vänner och familj som bryr sig och får mig att må bra. Spelkvällar som nästan slutat i handgemäng tack vare fyra tjurskallar (tjejerna leder, 9-7..) , trevliga lördagskvällar med mello, (till slut) ett gäng soliga dagar som gett en hopp om vår.

Nu blickar jag framåt och ser till att ordna en ny praktik! Det här går ju inte för sig!


Kommentarer
Postat av: emma h

Haha, jo jag får göra det:) Det är verkligen sjukt svårt att hitta ngt som passar nu... Hmm

2011-03-13 @ 21:54:00
URL: http://lovephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0