Värmeslag

Nu i dagarna tre har jag nog svettats mer än man vanligtvis gör på ett helt år. I tisdags kändes det som jag höll på att svimma på praktiken. Jag har alltid tålt värme och sol bra, men nu under graviditeten är det en helt annan sak. Pontus blev gode chockad när jag idag på falket ville sitta i skuggan. Skugga? Jag!? 
Igårkväll tog jag beslutet att vara hemma från praktiken idag och imorgon pga just värmen. Att få svimningskänslor är nog ett tecken på att ta det lite lugnare..

Sköönt att man kan åka och svalka av sig i valfritt vatten när man tror man håller på att torka ut. Jag älskar verkligen att bada. Och det är så härligt  att vi bor så till att vi har massa valmöjligheter när det kommer till bad. Vitbergs eller falket har det hittills blitt i år, men ska såklart beta av samtliga badställen i Skeå-området under resten av sommarn!

Nu är stadsfesten här, och imorgon spelar Robyn. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå, beror lite på dagsformen. Om jag mår illa känns det inte som att jag kommer ha vidare roligt. Den som lever får se!


Berättade om bäbisen för mamma i förrgår. Var nervös innan över hon skulle ta det, men det gick riktigt bra. Hon trodde att det blir en flicka. :) Nu har hon kanske något att se fram emot i alla fall, i hennes eländiga tillstånd. Stackars älskade lilla sjukling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0