Fascination och uppdatering.

I och med detta inlägg blir jag en av de blivande mödrar som helt plötsligt tycker att deras kropp inte är dess egna ensak utan som delar med sig av den till höger och vänster... Men alltså det är så fascinerande, så jag kan helt enkelt inte låta bli... Så om man inte gillar bara magar och gravidsnack, får man helt enkelt lov att sluta läsa i ungefär ett halvår framöver. :) 

  

v 11                                              v 14



Hips vips ploppade magen ut!:)



Annars då?

Förra veckan hände det nåt lite mindre trevligt. Jag ramlade med cykeln.. Och förutom diverse skrapsår och blåmärken och en ont höft (magen klarade sig bra tack och lov) så gick min älskade systemkamera sönder i fallet.. :( Vilket resulterade i denna kvalité på bilderna.




Och syrran som hade lejt mig enkomt för att fota... Som tur var är det bara att byta UV-filter som går på typ 250 spänn.. Pjuuuuuh!

I lördags hade Majsans lillasyster Lisa 20-årsfest, och trots att mitt glas bestod av antingen Cola Zero eller isvatten hade jag jättetrevligt! Jag följde till och med ut på Allstar och var ute nästan ända till stängningsdags! Men alltså... Är det verkligen sådär hög volym ute på krogen jämt? När jag gick igenom gången till bakfickan sprängdes mina trumhinnor TROTS att jag höll för öronen (finns det nån mer partypooper än en som håller för öronen på krogen?) , och jag hade ett jobbigt pip i öronen ända till söndagkväll. Att alkohol påverkar hörseln var typ något nytt för mig..

Och plötsligt händer det!! Jag som alltid velat vara med på en vimmelbild fick min dröm uppfylld. Dock "bara" för megafonen och inte Skellefteguiden som är liksom den EGENTLIGA drömmen, men ändå. Jag är jättenöjd. :)





Fr v: Majsan, Danne, jag, Eva och Arnold! Ett gryyyymt gäng!


Idag vann illamåendet över mig och jag var tvungen att bege mig hem tidigare från praktiken. :/ Hoppas på en bättre fortsatt vecka!

Det blir för övrigt ingen utlandsresa för oss nu. Lämpligt nog gick bilen sönder och dessvärre måste vi lägga pengarna på den. Vi tänker att vi drar på nåt senare i sommar/höst. Det blir nog bra det.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är sååå fin Moa och visst är det läckert hur det kan bli när man har en liten skatt i magen=)!! Många kramar till dig!

2011-07-12 @ 08:32:17
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0