Tältsemester!

Nästa vecka, efter ultraljudet, tar jag och Pontus vårt pick och pack och drar till Sundsvall på tältsemester/IKEA-resa! Istället för utlandsresan som inte blev av..

Jag har hittat en camping, Tranviken, som kallas Norrlands Hawaii. Det låter ju lovande!

Att vi åker med en bil vars dörrar inte går att låsa, saker under bilen som knakar och ingen AC hindrar oss inte. (fast det borde...) Vi klarade det ju förra året, med samma bil!

Jag har morbror + fru (och för några veckor under sommaren även kusiner) i Sundsvall, och vi hade tänkt passa på att hälsa på i stugan deras, det blir trevligt. Vår familj har himla dålig kontakt med våra släktingar, vilket jag vill försöka ändra på! Jag har cirka 32 kusiner, och vet knappt vem vissa är (notera cirka:t, jag vet inte riktigt säkert hur många de är...) men jag hade tänkt börja försöka lära känna dem bättre. Några av dem iaf!

Vi tänkte förena nytta med nöje (eller egentligen nöje med nöje) och handla lite saker på IKEA till lillknodden!
Är sjukt sugen på följande:







Sen massa annat smått och gott som man behöver!


Ps 1: Har idag fått inte mindre än 6 bremsbett hos pappa. Aj.

Ps 2: Har ända sedan Allsång på Skansen i tisdags haft "jag måste hej, jag måste hej, jag måste hejda mig.." på hjärnan. Så fruktansvärd låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0