En fullspäckad helg!

I fredags hade vi överraskningsfest i Gärdsmark för älskade Majsan som fyllt 25.  Vi var i pojkvännen Eriks familjs jättemysiga stuga, det var fint väder och trevliga människor. Vi var dock alla lite skakade över Norgekatastrofen, men hade förutom detta en trevlig kväll.

I lördags var det dags för första trästockbesöket. Mina killar MoonSafari spelade, det var som alltid superbra! Jag blir som alltid lika stolt. :) Efter det åt bandet m. respektive middag på O'learys, och efter låång väntan på mat, så kastade jag i mig den och brummade vidare till Lisa där fina vänner väntade. Det blev ett väldigt kort besök på Trästock senare på kvällen pga ösregn. 2011 har inte varit festivalernas år för min del. :)

Idag firade vi kusin Sara i Kåge som fyllt 30, det var väldigt trevligt och god mat. Vi fick då veta en jätterolig nyhet som gör mig alldeles glad inombords när jag tänker på. :)

I afton har vi grillat med ett gäng i Bellas föräldrahem i Myckle, mycket god mat och trevlig sällskap även där! En jättesöt kattunge gjorde min kväll. :)

Nu är jag rätt slut efter en händelserik helg, och har även börjat känna av foglossning. Just nu är det under kontroll, blir lite nervös över att det ska bli mycket värre. Men varför måla fan på väggen..

Imorgon tar vi äntligen en städ- och kastardag. Det ser för taskigt ut här hemma! Började förra veckan att rensa ut allt gammalt skräp, men blev omotiverad mitt i alltihop, plus att Pontus blev sjuk och inte kunde bära, så nu har allt vart i en enda röra i en veckas tid.

Det blev ingen Sundsvallsresa för oss förresten.. Pontus blev som sagt sjuk, och nu i veckan börjar han om att jobba. Men nån gång i sensommar/höst får vi oss förhoppningsvis iväg..

Jag tänker jättemkt på Norgegrejen. Om man ändå kunde göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0