8. A moment


Ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma är vår förlovningsdag. Det var midsommar år 2007 och Piddes sånggrupp Voicebox hade sjungning i Bonnstan. Det var massor med folk (som tyvärr inte framgår på bilden).  Helt plötsligt, när jag och mina vänner Elisabet och Louise sitter där och lyssnar och njuter av stämsång av världsklass börjar Pidde prata om mig! Han vill tillägna nästa sång till "sin underbara flickvän Moa som sitter där borta". Sen börjar han sjunga den allra finaste kärlekssång som finns, kompad av de andra i gruppen. Folk vände sig mot mig och strålade. Jag flännade såklart floder. 
Nedan kan ni lyssna på sången, dock framförd av The Real Group, sångens orginalartister.  
Senare på kvällen förlovade vi oss. Komiskt nog på Piddes jobb. Men det var jättemysigt! :)









Kommentarer
Postat av: Anna Å

Det glömmer jag aldrig heller. =)

2011-01-11 @ 20:23:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Lisa

Åh! Jag tror du berättat detta för mig men jag hade glömt bort det. Va fint!! Puss

2011-01-11 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0