Vi har ju som sagt en "studio"...


Jag fick ett Regina Spektor-il efter min och Nisses låt och var tvungen att spela in hennes bästa..






Pontus började digga denna John Mayer-låt, och spelade in den. Den har gått varm på gitarren sedan dess, som till slut drivit mig till nolltolerans. Så fort jag hör första tonerna skriker jag "tyyyyst"! Synd på en så fin låt. ;)




Det här är en saftig bit, Gaia av Valencia. Här med Pontus, där han har plankat allt från grunden, till skillnad från mig som bara snor karaokeversioner från nätet. Han har tom själv gjort barnkören vid 4:43.. Imponerande!


Kommentarer
Postat av: Anna Å

Eftersom du vägrar sjunga offentligt så vill jag ha en skiva med moalåtar på tack! Det önskar jag mig!

2011-02-22 @ 14:58:39
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Sarah

Förlåt Moa, det kanske var jag som mayerifierade Pidde på förra körfesten... spelade några av låtarna på Spotify och uppmanade honom att lära sig dem så att han kan lära mig sen :P

2011-02-22 @ 23:16:52
Postat av: Anonym

2011-02-25 @ 08:26:57
Postat av: Victoria

Regina Spektor-låten är underbar och du sjöng den superbra! I want more :-)

2011-02-28 @ 11:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0