Lösningar!

Saker börja ordna upp sig! Jag har fått beviljad ersättning fram till 1a Juni, samt praktik på Scandic!! Det här känns kanoners!!:) Hoppas bara att jag trivs på Scandic nudå, samt att de gillar mig så att jag kan få jobb där i sommar. Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas..........

Jag känner mig så lättad så det är löjligt. Efter mötet på utsikten i morse kunde jag inte sluta le som ett fån, och har ännu inte kunnat sluta! Trallade så det stod härliga till gjorde jag på coop också! Och inte på vilken låt som helst utan ett rätt avancerad intro från Moonsafaris låt "Heartland" med taktbyten och sånt. Att jag lät suspekt rör mig inte i ryggen!

På tal om sång. Har fått inte bara en, utan TVÅ förfrågningar om jag vill sjunga på dop! På Charlies ( Johanna och Antes son) och på Astrids! (Ida och Mattes dotter) Jag tackade JAA på båda! Mitt nyårslöfte var att våga tro på mig själv och min sång, och våga uppträda igen, och hips vips fick jag två chanser! Det är mig en ära att få göra detta. Tack tjejer, det betyder mycket för mig, ska försöka att inte göra er besvikna!:)

Dessutom har jag gått ned två kilo sedan i söndags. (Mina klassiska helg-kilon iofs men.. Man måste ju börja nånstans!)
Har börjat använda mig av detta (som jag laddat ner som app på mobilen, funkar super!)
http://www.myfitnesspal.com

Fick besök av Ida och Astrid idag (jättemysigt) och kände att jag ville bjuda på något, samt att jag ville fira att saker börja lösa sig, så jag gjorde en äppelpaj som jag mumsade lite av.. Och pga detta ska jag nu ut och promenera en timme för att ha tillräckligt med kalorier till godo till ikväll! Trots att jag redan promenerad 40 minuter idag. Känner mig superambitiös.   

Jag har fått bli dagmatte dessutom! Till labradoren Gloster, som är heeelt underbar!! Kompisarna Linn och Olle har av div anledningar svårt att åka hem och rasta Gloster på lunchen, och när de sökte en dagmatte på Fejjan tänkte jag att jag var som gjord för jobbet! It's a win win situation eftersom jag länge velat ha en hund som sällskap. :)



Njuter av hur bra saker känns just nu!



Kommentarer
Postat av: Anna Å

Så glad att saker ordnat upp sig! kraaam!

2011-02-03 @ 22:22:23
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Sarah

Håller med Anna. Njut av flytet! :)

2011-02-03 @ 23:01:27
Postat av: M

Blir så glad för din skull!:)

2011-02-04 @ 00:00:04
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: johanna

du kommer absolut inte göra oss besvikna! Du kommer garanterat ligga bakom en tår eller hundra.. men bara för att det kommer vara så fint:) kramar!:)

2011-02-04 @ 10:26:03
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Lena

Så glad jag blir...

Kramis Lena

2011-02-04 @ 14:36:45
URL: http://miramilaia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0