Det blir lite lite vardagsuppdatering....

... när man måste fortsätta den där jävla blogglistan varje gång bloggandan faller på! Haha! Jag är spyless! Men försöker ju träna upp mitt så gott som obefintliga tålamod, så det är bara att bita ihop och färdigställa den. :)

Tänkte bara skriva att jag nu börjat min praktik på Scandic. Efter andra dagen känner jag mig slut i huvudet och trött i fötterna, men hoppfull. Det här kan bli bra! Personalen är trevlig och det känns faktiskt viktigast. Uppgifterna nu är väldigt simpla, men det känns bra eftersom huvudet har fullt upp med att absorbera alla nya intryck, namn och information..

Måste dock snarast köpa nya ,FOTRIKTIGA, jobbskor! (Fotriktiga? Vad är motsatsen? Fotlåtsas-skor?)  Måste för första gången i mitt liv köpa pjucks som mina utvecklingsstörda fötter (jag säger utvecklingsstörda med kärlek, utan mina fötter vore inte jag riktigt jag) behöver! De ska andas, vara stötdämpande och avlastande och dessutom svarta och heltäckande. Hoppas jag hittar ett par som inte ruinerar mig.

Nu blire coop! Vågar mig dit nu, eftersom jag inte vart där sedan i lördags. Har, efter mina otaliga besök, börjat få suspekta blickar av personalen.. De tycker nog att ett besök om dagen på matvarubutiken brukar räcka. Jag är ibland där två. I sällsynta fall tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0