18. Your favorite birthday

 Jag minns att det var något speciellt att fylla 18. Jag minns första krogbesöket.. T.o.m vad jag hade på mig då. (ett smaklöst rött linne i spets och svarta lite utställda byxor samt klackisskor som var lite böjda där framme.. fult! Däremot önskar jag ju att jag kunde komma i de kläderna igen.. Men de är en annan femma;) )
Mina vänner som nästan uteslutande fyller år under de första månaderna av året, och redan hade hunnit vara ute otaliga gånger medan jag satt på mitt flickrum och lekte med min hamster (ja jag hade en hamster när jag var 18), var väl kanske inte riktigt peppad som jag men. :)



Jag som 18-åring



Sen minns jag också när jag fyllde 15. Jag, min vän Lovisa samt syster Åsa och en kompis till henne var på en dagstur till IKEA i Sundsvall. Vi shoppade en hel del och hade en trevlig dag.
När vi kom hem igen på kvällen skulle Lovisa följa mig hem. Hemma gömde sig vännerna HannaMaria och Emma på mitt rum och skrek "SURPRIIIISE!!!" när jag kom in!! De hade poppat sjuka mängder popcorn till min ära. Det var egentligen enda gången jag blivit totalt överraskad. Kul var det! Och rörd blev jag. :)



HannaMaria, Emma och Lovisa. (Förlåt mig tjejer!!;)


När jag fyllde 10 fick jag mitt egna sminkbord fullt med smink av mamma och systrarna som jag tror syster Åsa byggt. Det var också en minnesvärd händelse. Sen om jag var för ung för smink när jag var 10 förtäljer inte historien. :)




Kommentarer
Postat av: M

Hahahah är det jag som jag skymtar på kortet eller ser jag fel?

2011-02-12 @ 13:02:11
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: emma

HAHAHAHAHAHA! Kanske mitt bästa stilår;)

2011-02-12 @ 13:50:06
URL: http://lovephoto.blogg.se/
Postat av: lovisa

hahahahaa de var en överraskning med de kortet!! h

Hade förträngt min jeans outfit;) Vilken gullig 10 åring:)

2011-02-13 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0