15. Your dreams

Mina drömmar... jag har en bucketlist som egentligen ska sitta vid min säng så att jag enkelt kan visualisera fram mina drömbilder. Har dock inte fått upp den än. Det sägs att om man bara hänger sig helt och fullt åt sina drömmar kan de gå i uppfyllelse. Och ja. Varför inte? Som bekant anser jag att tankens kraft är oändlig. Kan dra en summering av listan:

¤ Att mamma ska få må så bra som möjligt så länge som möjligt
¤ Att jag och mina nära och kära får må bra i huvud, hjärta, själ och kropp
¤ Att jag får ett jobb där jag trivs och får möjlighet att utvecklas
¤ Att jag och Pontus får leva lyckliga tillsammans i all framtid
¤ Att jag och Pontus får många fina barn tillsammans. Eller ett par-tre iaf.. :)
¤ Att vi skaffar ett hus som vi kan renovera och göra till vårt drömhem
¤ Att relationen till mina vänner behålls livet ut, och utvecklas, och att jag i mitt liv får chans att träffa nya människor som kan bli nya goda vänner
¤ Att jag kommer till en punkt i livet då jag känner harmoni och total lycka
¤ Att vår ekonomi blir såpass stabil så att vi kan uppleva det vi vill och skaffa oss det vi behöver och vill ha
¤ Att jag en dag får min egna lilla valp som jag får uppfostra från skratch
¤ Att jag når min idealvikt och lyckas hålla den livet ut
¤ Att jag lyckas träna upp mitt tålamod så jag orkar slutföra saker jag tar mig för
¤ Att jag finner motivation att utveckla min kreativa/estetiska sida




Kommentarer
Postat av: AnnaÅ

Tycker jag var en bra bucketlist. Ingenting var ju omöjligt.

Men du hoppade över nummer 14.

2011-02-05 @ 13:05:30
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0