Så har 11:e december kommit och gått..

I torsdags hade vi vår sista rutinkontroll, och då gjorde barnmorskan en koll där nere för att se hur landet låg. Hon chockade oss lite med att meddela att livmodertappen var mjuk och redo, och att jag var öppen 1,5 cm! Hon kände även hans huvud. Det kom som en glad överraskning! Hon trodde inte det var långt bort, och tippade på i helgen, även om nog ångrade sitt utlåtande lite när hon såg hur hoppet tändes hos mig! Nu har helgen gått, bf-dagen passerat utan att vi sett röken av någon bäbis trots raska promenader, snöskottning, språng i trappor osv, och jag, ja jag känner mig allt lite snuvad.. Hon sa ju...!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Men åh !! Ler lite...

Du ska se att snart så händer det, för även om helgen gått så är det mer nära nu än nånsin!

Kramar i massor och stort lycka till!



/Lena

2011-12-12 @ 09:25:55
URL: http://miramilaia..se
Postat av: Lina B

Men gud så spännande Moa ja nu KAN det inte vara långt bort,Sebastian borde ju hinna träffa lillkillen nu tycker man !

Kramis / Lina

2011-12-12 @ 20:53:18
Postat av: Lisa

snar snart snart så!! Puss!!

2011-12-12 @ 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0