4 dagar över tiden

Och nu börjar till och med pappan här hemma bli övervänt! Har i två dygn haft konstant molvärk som trots knaprande av alvedon gjort att jag sovit riktigt dåligt. Men jag har ändå varit på bättre humör dessa två dygn eftersom det betyder att det ändå händer något! Söndag och måndag var värre, då var det så lugnt så jag hann börja tvivla att det skulle bli någon bäbis alls.

Vi ska till barnmorskan idag igen. Och jag lämnar inte hennes rum förrän hon gjort allt hon kan för att försöka sätta igång något. Hinnsvepning nästa!!


Intresset från nära och kära har gjort mig alldeles häpen. Mobilen plingar stup i ett, och så fort jag inte uppdaterat här eller på FB på någon dag så börjar folk höra av sig och fråga om något satt igång! Alla lyckönskningar gör mig alldeles varm, vilken omgivning man har! <3




Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag längtar med er! Ska bli så kul att träffa snutten!

2011-12-15 @ 17:46:16
URL: http://spaggl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0