02:40

Jag är verkligen en rookie på att inte kunna sova. Jag vet som inte vad man ska pyssla med. Jag lyssnar förstås på böcker, men det räcker som inte för att roa mig. Så jag kissar, tar en macka, virkar en stund, spelar lite spel på mobilen, googlar på saker kring graviditeter/förlossningar, kissar igen, grubblar lite, kollar facebook, lägger lite bud på onödiga traderaprylar, försöker parera för lillis sparkar, kissar en gång till osv tills det helt plötsligt börjar ljusna och jag däckar som en klubbad. Förstår mig inte alls på min inre sovklocka för tillfället. Undrar vad som är mest frustrerande. Att vara pigg och inte kunna sova när man ska, eller att vara trött och inte få sova när man vill. Det återstår att se om några veckor.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Äsch! Vänd på dygnet vetja, så slipper du känna stress över att inte kunna sova och sen vara trött :) Kram!

2011-12-09 @ 01:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0