Kan andas ut lite...

Efter ett tröstesamtal med Pontus mamma har vi nu bestämt att när huset läggs ut för försäljning ska vi ingå. :) Nämen att man skriver att lägenheten uppepå är uthyrd och att villlkoret till köp är att vi får bo kvar tills vidare.. Jag vet inte om det funkar att göra så, men jag hoppas det. Och varför inte egentligen?
Då behöver vi inte känna någon stress. Vi kommer ändå att fortsätta leta, men då blir det inte med samma panik. Ibland kan det ju ta upp till flera år att hitta nytt boende.. Så det känns bra.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men det lät ju bra. Då slipper ni känna någon stress. Man borde ju absolut kunna göra så. Jag menar. Dom som köper kommer ju fatta att ni inte kommer vilja bo där hela ert liv med en nyfödd osv. Och sen kan dom ju göra som dom vill med övervåningen. Däremot tror jag ni får räkna med en rejäl hyrehöjning tyvärr. Er hyra täcker nog på sin höjd det ni kostar i drift där. Så ska huset säljas med krav på samma hyra så blir det nog svårt att få det sålt. =/

2011-08-21 @ 21:27:17
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0