Surkart!

Den här karantänen suger. Pontus är friskare idag och var tvungen att jobba. Jag är fortfarande jättefrisk, men har inte gjort ett skit idag eftersom jag är rädd att smitta folk med en sjukdom SOM JAG INTE ENS HAR! Än. Nu skulle jag egentligen vara på Zappe och Elins konsert i Piteå, men antingen skulle jag då sitta och andas samma luft med fyra andra i en bil och smittas med en sjukdom SOM JAG INTE HAR, eller köra själv = inte råd med bensinen. Dessutom sitta brevid folk på konserten och sprida baciller. SOM JAG KANSKE INTE ENS BÄR PÅ!
Min syster Åsa och systerdotter Elsa är och sköter Georg och Sally, eftersom jag inte kunde, eftersom jag skulle på konsert. Men nu när jag inte ska på konsert hade jag ju kunnat komma dit och sköta. Nej just ja. Jag bär ju kanske på smitta. MEN KANSKE INTE!

Om jag inte är sjuk imorgon ska jag skita i den här förbannade karantänen som jag satt mig själv i, pga min rädsla att smitta folk. Tror rädslan kommer från att jag just läst ut en Maria Wern-bok som handlar om fågelinfluensan och hur lätt den smittade och hur många som dog av den. Men vänta nu? Har jag fågelinfluensan? NEJ! Har jag ens vanliga influensan? DUBBELNEJ!

Om det inte framgår mellan raderna i detta inlägg lider jag dessutom av fet PMS just nu, och hatar allt. Om det inte vore för att jag hatade reklamen för femal balans så mycket skulle jag köpa det. Iofs är det kanske bra att jag sitter i karantän idag, för vem vet, jag kanske skulle råka dräpa någon.

Som grädden på moset fyller mamma år idag, och tror ni jag har varit där? NEEEEEEEEJ!!! Jag tror ni fattar varför.






Kommentarer
Postat av: Lina

Eftersom att du verkar ha klarat dig från att bli smittad förstår jag att det känns orättvist. Jag har jobbat som en tok i helgen och längtar efter lite sällskap. Vad Görs imorrn kväll, måndag? Kram

2011-04-10 @ 23:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0