Rea och skaparglädje



Hittade samtliga klädesplagg på rea idag. Totalt 245 kr. Nöjd!

Rosa kofta, blå knytblus, blommig klänning, ljusblå kofta och korallfärgat linne.

Är dessutom mycket nöjd med min nya jacka:



Plus att jag hittade en finfin matchande sjal på myrorna. Känns gött att ha uppdaterad vårgarderob. Så nu kan ni börja bjuda in mig på fest, för nu har jag något att ha på mig. ;) Har dock inga skor, så festen bör hållas inomhus...... :)



Det går framåt i min virkning. Min amigurumifigur (osäkert vad det är för typ av djur än) har fortfarande inga armar och ben, men snart så.

Och mormorsrutorna blir sakta men säkert fler. Målet är en stor och mysig filt. Gissningsvis klar någon gång vid 2025. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0