Onsdagar är oftast bra dagar!

Dagen startade med en hundpromenad med fina Ida och hennes supersöta Astrid, för att sedan landa på Stigs för lunch. Att umgås med fina människor får mig att må så gott!

Sedan var det bara att bege sig hem och koka upp mer vatten. Passade på att drömma mig bort en bra stund bland kastrullerna. Planer som tar form är en trevlig mental sysselsättning. Vissa säger att det är dåligt att leva i framtiden. Men om det får mig att må bra, då kan det väl inte vara dåligt? Bara jag kommer ihåg nutiden emellanåt så känns det inte skadligt!;)

Ikväll kom Lovisa hit och såg Grey's med mig, samtidigt som vi frös ikapp. Fattar inte varför vi fick så kallt här hemma helt plötsligt. Lollo ska flytta hem! I alla fall för en tid framöver. Superroligt!!!

Imorgon inleds påsken. Jag tycker verkligen om påskhelgen! Inte BARA för påskäggen ;), utan för att det är en sån glad atmosfär, våren och alla fina färger på pyntet, samtidigt som det inte finns några krav på att man ska ha så fantastiskt superroligt som det är på nyårs och midsommar.
Glad påsk på er!





Jag och Lollo sommaren -09


Kommentarer
Postat av: M

sv: Eller hur! Gör det :)

2011-04-24 @ 13:15:45
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0