Freeze!

Det finns vissa saker tillfällen då min tid stannar upp. Ett tillfälle är när jag går in på Ådélls pysselbutik. Fråga Pontus. Jag skulle "kila in" och köpa några pärlor medans han väntade i bilen. 45 minuter senare hoppar jag in i bilen, och fattar ingenting! "Jag var där högst 10 minuter!" Nåja.

En till tidsuppstannare är när jag tragglar med bloggdesignen. Har suttit i 3 timmar nu, nacken värker och musarmen börjar framträda.. Vad hände? Jag skulle ju bara... Trots dessa tre timmar får jag inte till det. Jag förstår inte varför headern blir suddig när jag laddar upp den. Sjukt störande.

Klicka på "uppdatera" om bloggen ser ut som den gjorde sist du var in eller om den ser konstig ut..

Nu ska jag försöka städa lite innan jag tar en promenad och hälsar på mammsen. Äntligen vågar jag mig dit. Jag har fortfarande inte insjuknat, och bedömer mig själv som ute ur riskzonen!


Kommentarer
Postat av: Lena

Headern ser inte alls suddig ut. Den är jättefin !

Allt annat är vitt men det kanske det ska vara.



Ang freeze, så känner jag igen fenomenet.

Jag ska ofta "bara" kolla mailen.. och så går flera timmar.



Kramis Lena

2011-04-13 @ 11:22:53
URL: http://www.miramilaia.se
Postat av: Anonym

Du är så duktig på att göra headers=) Jättefin moa! kramkram

2011-04-13 @ 20:46:28
URL: http://ingridwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0