Det är dags för..........

Ja ni vet fortsättningen.
Och jag fryser arslet av mig snart! Så går det när man lägger sig och vilar lite halvsvettig efter promenad och vaknar upp en timme senare, iskall och frossig.

I förmiddags tog jag och forna pluggtjejerna plus barn minus Bea, Thea och Mollie en fika på Wayne's. Trevligt att snusa på småttingar som vanligt. :) Och såklart att träffa mammorna också! ;)

Imorgon blir det troligtvis G R I L L P R E M I Ä R i goda vänners lag! Jag har längtat i åtta månader. .)

Jaha, då var det dags att styra upp det där fredagsmyset då. För tro't eller ej, det dyker inte upp av sig självt!
Städning, handling, matlagning och däckbyte ska avverkas innan vi på Liljevägen 19 kan stämma in i OLW-sången..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0