Grubbeltrubbel

Jag skulle jättegärna vilja gå en kurs i personlig utveckling. Känner mig så vansinnigt invecklad. Jag önskar att jag var den person som jag en gång var. Den jag egentligen är. Gjorde ett test på jobbet idag som var en del av en kurs jag håller på att förbereda. Det gick bl.a ut på att man skulle kryssa i adjektiv som stämde in på en själv. Det enda jag kunde känna igen mig i var "fundersam". Andra saker som "glad", "social", "empatisk" och "lättsam" kunde jag bara inte kryssa i. Inte nu, tänkte jag bara. Jag VAR allt det där en gång. Men inte nu. Inte på länge. Nu är jag osäker, nervös och just det.. Fundersam. Jag är liksom grå. Jag känner mig varken som en bra dotter, flickvän, vän, syster, moster, eller medmänniska. Jag vill kunna ge så mycket mer. Vill kunna vara hundra procent. Jag förstod att det skulle vara jobbigt att gå igenom en sorgeprocess, men jag trodde inte att man skulle förlora sin personlighet på kuppen.. Så. Hur gör man för att hitta tillbaka..? En kurs av något slag. Det vore kanske nåt.

Kommentarer
Postat av: anna Å

hitta en kurs så går vi den tillsammans! Å du är visst bra på allt det där du inte känner dig bra på =)

2010-09-15 @ 23:19:07
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Lisa

http://www.medlefors.se/folkhogskola/Kurser_friskvard.aspx



Den här utbildningen skulle jag ville gå, tror den leder till personlig utveckling.. Om länken inet funkar så pratar jag om Hälsovägledare på Medlefors folkhögskola.

2010-09-16 @ 19:23:02
Postat av: sara

jag vill också gå personlig utveckling, om du hittar nåt sånt så säg till =)

kram

2010-09-18 @ 18:43:41
URL: http://virvelflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0