:D

Förra veckan var toppen! Med massa födelsedagsfikande och kanonpresenter. Det bästa var ändå det jag fick av Pidde, Anna, Simon och barnen: En Sthlmsweekend och en tid hos den kände hypnotisören Fredrik Praesto! Sicken grej!! :) Jag är så peppad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. :)

Kolla in det här! Och ja, det är han jag ska träffa! :D



Syftet med mitt besök är väl inte riktigt att han ska få mig att tro att jag kan spela dragspel iofs men. :) Jag tänkte att han skulle få hjälpa mig med min oro och stress bl.a.

Tusen tack fina ni som gav mig den här presenten, var mycket mer än jag förtjänat!

Nya mobilen är ju bara helt underbar, även om det är mycket jag ännu inte begriper.

Imorgon är det ny vecka, och med andra ord är då alltså sabbatsveckan över. Då drar träning och "diet"  igång igen!

Kommentarer
Postat av: Lena

men himmel så spännande.. Jag tror att jag följer med dig och tar en sån behandling jag också.. Det skulle jag behöva !!!

När åker du ?



Kramis Lena

2010-10-17 @ 23:27:32
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa

Åh! Spännande! Du måste berätta hur det gick sen då vi ses här nere :) Kram!

2010-10-21 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0