Weekend

Kl 13.10 idag drar vi iväg på vår Stockholmsweekend. Det ska bli så skönt! Jag behöver verkligen få komma bort ett tag, allt runt mamma är väldigt rörigt och jobbigt i nuläget. Hoppas bara att jag kan koppla bort huvudet också nu när jag är borta. Jag tror det.

Idag ska vi gå lite på stan och äta middag på nåt mysigt ställe bara jag och Pidde. Ikväll ska vi hälsa på Elisabet och Stefan i Fisksätra och sova över där. Imorgon blir det IKEA på dagen, och fest på kvällen med massa härligt Skelleftefolk som nu är bosatta där nere, och övernattning hos HannaMaria och Anthon i Vasastan.
På söndag ska jag möta upp med Lovisa som också är i Sthlm i helgen och firar sin mammas 50-årsdag. Hoppas även att vi hinner med ett besök hos Lisa och Dills på Söder.
Sen på måndag gäller det. Hypnos!!
Inatt drömde jag att hypnosen ägde rum på Åhléns i stan. Det var väldigt märkligt, men på något sätt så tror jag att min dröm lyckades pricka in hur det känns att vara i transtillstånd.. :) Det återstår att se!

Det enda smolket i glädjebägaren är ekonomin... Har inte riktigt råd att åka till Sthlm och göra allt det jag tänkt göra... Ska försöka lägga upp en budget nu får se om jag kan få ihop det på nå vänster.

Undrar om det är lika mycket vinter där nere som här.



Kommentarer
Postat av: Lena

Lycka till på måndag...=)

Ha det riktigt kul i Stockholm i helgen.

Jag hoppas att du och Pontus får möjlighet att unna er nåt extra kul eller gott nu när ni får er en myshelg i storstan.



Kram från Lena

2010-11-12 @ 09:52:48
URL: http://miramilaia.se
Postat av: Louise

Vad spännande!

Hoppas det blev allt du förväntade dig:)

kram

2010-11-15 @ 11:17:59
Postat av: lovisa

Den stora frågan HUR var de i måndags,vad hände??:)

2010-11-16 @ 08:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0