Sömnstörd

Jag skulle bara vila ögonen en liten liten stund... När jag fick detta infall var kl 19.00. 2 1/2 timmar senare vaknar jag med ett ryck. Där försvann min tv-myskväll med Äntligen hemma och Desperate.
Så nu blev jag lite avig. Och ont i huvet fick jag också.

Men imorgon drar den roliga delen av veckan igång! Först hooka upp med Elisabet (som är hemma på "lov") på stan imorgon efter jobbet, sen käka middag och kvällshänga med HannaMaria (som också är hemma) och Emma. På torsdag har jag bjudit hit Nina, Louise och Elisabet! Tänka sig att det fanns möjlighet, efter lite pusslande, att träffa alla tre samtidigt!:) På fredag efter jobbet har jag lovat att systerdottern Elsa med vän ska få spela in en låt i vår "studio".. På kvällen har Anna födelsedagsfest! På lördag och söndag finns det förhoppningsvis tid för återhämtning... :)


Filmtips! "I love you Philip Morris".






Har fortfarande inte lyckats hitta någon ny praktikplats. Börjar känna stressen lite smått. 1 december närmar sig med stormsteg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0