Klockslag.

Jag tycker mest om tiden mellan 9 - 13.30. Dock tycker jag inte alls om tiden mellan middagen och kvällen. Alltså typ 17 - 20. Det är något melankoliskt med dessa timmar. Och inte får jag något vettigt gjort då heller.

På tal om vettigt.. Nu var det typ tre veckor sedan jag var på gymmet, och jag har ingen annan orsak än ren lättja. (och mina fjuttiga promenader är då ingenting att vara stolt över. Efter 20 minuter är jag iskall om ansiktet, arslet och benen, men blöt i svett under jackan. Obehag! (för att citera min svåger).
Jag hatar när man kommer av sig!!! Då är det så sjukt jobbigt att komma igång igen! Sen är ju jag lite knäpp, så om jag inte kommer igång i början på veckan, så måste jag vänta tills början på nästa. Kan bara inte ta tag i saker mitten på veckan. Och då fortsätter det inte alltid så sunda levernet den veckan ut. Jag har SÅ dålig karaktär. Pidde har varit förkyld och har heller inte kommit igång efter det. Så vi får ta varann i kragen nu. Eller på måndag............

Nu längtar jag faktiskt till julen. Vill ha myyyyyyys, och inte kall, svart november.



Nu blire film med Pidde, Kalli och Bella! Hoj!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det där julfotot ser verkligen inspirerande ut. Tänk om man lyckades få det hälften så fint till jul...=)... Men mysigt ska det nog bli ändå på nåt vis...

Kramis Lena

2010-11-25 @ 11:11:06
URL: http://miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0