En bra måndag!

Det kändes motigt att gå upp i morse och påbörja en ny vecka. Men när jag öppnade min inkorg fick jag ett glädjerus som heter duga! Att läkare kan göra en så glad. :)

Senare när jag handlade på coop fick jag dagens andra positiva upplevelse. Jag mötte en person med kundvagnen, och det blev sådär ni vet när båda väjer åt samma håll, för att sedan väja åt andra hållet samtidigt så man liksom aldrig kommer förbi varandra. När jag fick mig ur den där lite pinsamma, dock vanliga, företeelsen gick jag leende vidare. Då möts jag av en söt liten farbror med brett leende som gör samma sak, fast med flit eftersom han sett hela förloppet. Jag börjar skratta och säger nåt i stil med "nämen igen!", och han svarar på mysig bonnska  "He jer så kul å träff dä, för ji har se vackert leende!"
Att stöta på såhär trevliga människor är tyvärr ovanligt, men så mysigt! Jag ska bli mer sån själv. Man kan ju verkligen göra nån annans dag med så lite!






Kommentarer
Postat av: sara

haha vad gulligt =) vad fick du för besked från läkaren då? kram

2010-11-23 @ 19:30:50
URL: http://virvelflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0