Terry Evans.

Har ikväll varit på storseans med hjälten Terry Evans. Jag hade egentligen inga förväntningar, men hoppades förstås, som säkert alla andra 500 som var där, att någon som dött skulle återvända och prata just med mig. Detta hände inte. Det var ca 10 personer totalt som fick meddelande från andevärlden. Detta var dock hur häftigt som helst. När han nämnde privata grejer som personerna bekräftade fick jag rysningar. Tex människor som hade ärr någonstans, hade speciella planer, eller hade något egenartat för sig.. Skrattande eller gråtande bekräftade människorna detta.. Helt otroligt.

Det var speciellt en sak som berörde mig, och det var en pojke som kom tillbaka för att trösta sin ledsna mamma. Så gott som hela aulan var i tårar, inte minst mamman. Det var många andra saker också som var hur träffande som helst, orkar inte skriva om allt här dock. Inte ikväll i alla fall.

Efter seansen fick man ställa frågor till Terry om hans arbete osv, och då frågade jag om han någonsin kände sig rädd för sin förmåga. Jag har nämligen varit, och är än idag, väldigt rädd för att bli besökt av någon som dött. Var t.om tvungen att flytta hemifrån eftersom jag kände mig iakttagen då jag bodde hemma. Han svarade att såklart kände han sig rädd ibland, eftersom man då och då förnimmer väldigt otäcka saker. Han kände sig också rädd för att tappa respekten för de döda, och glömma bort att han bara är redskapet. När han svarat på detta tittade han noga på mig och sa: "du har varit med om en stor förändring i ditt liv under de senaste åren" och typ "good for you" .. Och det är väl det minsta man kan säga. Jag har hittat mig själv. Gått från en trasig liten stackare till en stark och insiktsfull människa. Har gjort en gigantisk inre resa. Och jag tror det var det han syftade på.

Jag tror att det finns många bluffmakare inom den här branschen, men jag är nu övertygad att Terry Evans inte är en av dessa.





Kommentarer
Postat av: sara

nä jag håller med, han var riktigt bra och kändes väldigt äkta! Skulle vara kul att gå hans kurs, men ska kolla med Fiona också. Fast det är otroligt dyrt ska jobba på vinna en miljon så man har råd.

2010-05-05 @ 00:29:46
Postat av: M

åh vad coolt, jag hade velat också

2010-05-05 @ 15:04:30
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: M

men hur kan han prata med typ den där lilla pojken om den är svensk

2010-05-05 @ 15:05:20
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0