Stockholm - Leipzig

Nu har det gått en vecka sedan operationen, och ärligt talat trodde jag att jag skulle må bättre än jag gör. Det är fortfarande jobbigt att gå omkring, och igår efter diverse skrattatacker efter att ha tittat på olika bloopers på youtube hade jag så ont i ärret så jag grät. Jag kan fortfarande inte hosta, harkla mig eller nysa utan att det känns som att hela magen exploderar. Men så länge jag inte gör något av ovanstående går det ganska bra. Det är rätt trist att inte kunna skratta må jag säga.. Jag hoppas på en superåterhämtar-natt inatt eftersom jag åker till Sthlm imorgonbitti. Ska åka ned med Georg och möta upp med Anna och Sally på centralen som vart i Sthlm ett tag. Sen ska jag äta lunch med Hannamaria på skolan hennes, därefter titta på när hon och hennes klass repar inför en dansföreställning. Efter det blir det middag med Elisabet nånstans. Blir trevligt att träffa två av mina favvotjejer som bor i Sthlm!

På onsdagmorgon möter vi (alltså jag, Anna, Georg och Sally) upp resten av Voicebox på arlanda för att sedan flyga till Leipzig, Tyskland. Där är det en sångtävling som Voicebox ska medverka i, och jag följer med som barnvakt. Det blir nog mycket trevligt, och jag hoppas att jag börjar känna mig någorlunda under veckan. Som tur är glömmer jag bort all smärta när jag sköter gosevännerna. Får bara se till att inte kånka omkring på dom alltför mycket.

Pontus är som bekant världens bästa, och nu ska jag få välja mig en present efter att ha klarat operationsh-vetet. Det står mellan att spå mig hos en kvinna som verkar mkt bra, eller en parfym som jag trånat efter nu hela våren.... Och jag kan verkligen inte bestämma mig. Ibland är det jätteskönt att fundera på sådanahär triviala saker.. :)


eller     ??

Kommentarer
Postat av: nils

Moa! välj parfymen! :)

2010-05-18 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0