Tre korta

1. Jag har ont i halsen. Igen. Det var inte ens en vecka sedan sist. Så nu börjar jag fundera om det är dags att säga tack och hej till mina bråkstakande halsmandlar.

2. Det lutar åt att det blir jag, Pidde + Zappe ( P:s lillebror) och Sofia som drar iväg utomlands i början av sommarn. Det vore ju himla kul om det blir av!! Har googlat på var det finns vattenland runt om i europa, och hur bra de är.. Haha. Snart blir jag en såndär konstig människa som är med i outsider för att jag har gift mig med en vattenrutschkana.. De hade faktiskt ett jättebra vattenland på Sicilien. Det vore ju fränt att dra dit!:)

3. Jag har bytt bloggdesign. Igen.


Gonatt!




Kommentarer
Postat av: Bea

Fin design :)

2010-03-02 @ 09:01:44
Postat av: sara

fritidsresor har ju börjat med splash-hotel, då bor man i princip i vattenparken eftersom den är inne på hotellområdet och kan åka hur mycket man vill och det ingår i hotellet...kanske något att kolla upp för rutchkanetokarna ;)

2010-03-02 @ 10:14:12
URL: http://virvelflicka.se
Postat av: M

åh vad fin design. Hoppas ni får kul utomlands=D

2010-03-02 @ 10:47:21
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Anna Å

Ja. ont i halsen är inte roligt men tyvärr är det bara om du har halsfluss ofta som det hjälper att ta bort halsmandlarna. Annars är det bara dumt. Halsmandlarna sitter där som ett försvar för att bakterier inte ska gå ner i lungorna osv. Men ibland gör det då att dom fångar åt sig allt å man får halsfluss hela tiden. Men om det bara är virus så får du ont i halsen vare sig halsmandlarna sitter där eller inte och då är det inge bra att ta bort dom eftersom det kan gå ner i lungorna då.

2010-03-03 @ 09:56:04
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Anna Å

Hahahah! Först nu, när jag skickade min kommentar så ändrades designen för mig. Jag såg ingen skillnad men vågade inte fråga för jag kände mig dum och så tänkte jag att du skulle bli ledsen om jag inte såg. =)

Men det var ju stor skillnad. Mycket fin!

2010-03-03 @ 09:57:33
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Emil

Gillar att du tycker om att promenera i mina gamla hemtrakter =) För visst är bilden tagen mot Tjärn med Sture Östlunds (gubben är död men i folkmun kallas den ändå för det) foderlada skymtandes långt bort i vänster bildkant och E4:an i höger? =) Ha det fint Moa, kram!

2010-03-03 @ 10:27:28
URL: http://emilmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0