Sportlov del 1.

Även om jag inte själv har dessa lov nu så kommer jag alltid att kalla barnens lovveckor för just lov. Det sitter så djupt i ryggmärgen så det får liksom hänga kvar.


Some pics:



Misslyckad bakning 1: Jag och Wilma tog oss vatten över huvudet då vi försökte baka Subways cookies..



Både fula och inte alls speciellt goda..



Barnvakt! Georg äter blodpudding.



mmmmmmmmmm!!



Sally och Matilda




Sallybally sover sött medans en stolt farbror beundrar skönheten..






Misslyckad bakning 2: Jag och systerbarna skulle sno ihop en kladdkaka innan vi begav oss och bowlade. Pga stress hann den inte riktigt bli klar.. Alls.




Men den vart rätt mumsig ändå



Elsa




Arvid



Wilma



Påväg till bowlingen















Kommentarer
Postat av: M

skicka bilder=D

2010-03-12 @ 02:48:29
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0