Sista dan i solen?

Denna dag har bestått av många olika sorters inslag. En härlig promenad med Nisse på morgonkvisten, en trevlig lunch med förskollärarbrudarna, glada nyheter, tråkiga nyheter, lek, mys och fika hos Anna och barnen, smärta i ryggen, dåligt samvete pga uteblivet mammabesök, omsättning av Pontus mormors blommor, frosseri i HM:s sommarkatalog (bara ögonshopping dock), Världens bästa Grey's anatomy, lite sex rehab (tv-serie) och nu sitter jag här. Pontus ska sova borta. Han har tatt några segeröl (hockeyn gick tydligen bra..) och får sig inte hem sen inatt. Orkar inte hämta honom där vid två-snåret. 

En glad nyhet är att jag ska följa med Voicebox till Tyskland i slutet på maj när de ska vara med i en sånggruppstävling. Ska vara barnvakt när de har sjungningar och rep och så.  Det blir mycket trevligt! Har aldrig varit i Tyskland. 

En tråkig nyhet är att jag pga detta missar kammarkörens vårkonsert, som vi repar som galningar inför nu. Pontus missar den också förstås. Han hade inte kollat upp det, så när jag checkade lite datum idag så insåg jag denna dubbelbokning. Damn, jag som var tokpeppad på konserten! Men jag må säga att Tyskland väger tyngre.


Nu och mer än en vecka framöver ska det vara mulet och snöigt. Det sög ju. Jag som höll på att bygga upp en snygg ansiktsbränna.. 

Såhär mysigt hade vi det igår:













Och såhär duktig har Sally blivit på att sitta!







 

Kommentarer
Postat av: M

åh, så roligt med tyskland!



hahah mysiga bilder=)



söta, duktiga sally=D

2010-03-25 @ 20:17:11
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0