Sådärja

Nu har jag varit och fått massage (läs: tortyr) och kotknäckning.. Hos Tello, min gamla idrottslärare, han jobbar tydligen som kiropraktiker numera. Det gjorde så in i h*vete ont! Men det känns redan lite bättre tack och lov. Och han sa att jag inte kommer att få några bestående men heller, pjuuh!! Men om jag hade gått med detta utan att rätta till det så sa han att jag hade kunnat få kroniska problem med inte bara nacke och rygg, utan även höft och knä.. Så det var ju tur att jag tog tag i detta snabbt!
Tydligen var jag skadad längs med hela ryggraden på båda sidor samt i svanken, han sa att jag måste fått en redig smäll, och tja.. Vad kan jag säga? Nog var smällen redig alltid. Så att jag trodde att jag dog närmare bestämt..

Han sa också att jag bör sluta med att "slunga" på mig tröjor och jackor (alltså ni vet den här helikopterrörelsen man gör ovanför huvudet) eftersom det sliter jättemkt på nåt ställe i ryggen så att man kan få jätteproblem.. Så sluta med det ni också om ni vill ha frisk rygg, he ba ett tips! :)

Nu: Fortsatt ignorering av den enorma tvätthögen och istället tittning på hollywoodfruar och boston tea party. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0