Lördagen

Igår var jag ju då på stan, och fikade med Majsan. Alltid lika trevligt att träffa henne, hon är som en energikick!
Tyvärr så drogs jag fortfarande med feber igår, bara 37.8, men ändock feber. Och såklart halsen då.. Men jag fick panik av tanken att stanna hemma hela lördagen så jag iggade de tjutande öronen, huvudet som vägde 2 ton och halsen som sved. Hoppas jag inte går runt och smittar massa folk nu, isf ber jag så mkt om ursäkt..

Idag är jag äntligen feberfri, och halsen kliar mer än den gör ont. Skööönt!! Jag kanske blir frisk nån gång i år iallafall, det såg mörkt ut där ett tag.

Igårkväll hängde jag med Anna, Lina och barnen hemma hos Anna. Vi såg melodifestivalen, och det är lite skrämmande, för jag märker hur jag sakta men säkert förvandlas till en trogen schlagerfantast.. Jag har det liksom i generna, mamma älskade dansband och schlager, och mina systrar är väl inte mkt bättre (haha). Så på 2-3 år kanske min spellista har bytts ut från musik som John Mayer, Priscilla Ahn, Joe Purdy, Crosby, stills and nash, BKO, Jamie Cullum osv till Dansa i neon, picadilly cirkus, vill du plocka körsbär.. osv...

Den som lever får se.

Nu är klockan slagen tre och vi är bjudna till Momme på söndagsfika tillsammans med TYP hela familjen Åkesson. Hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0