keep on walking

Kan man göra annat än att älska Salem?



Finns ingen som har lika mkt energi och utstrålning på scen, man blir alldeles lycklig!



Idag ska jag hänga med systerdottern Wilma. Vi ska bara chocolate chip cookies! Man kan ju bara drömma att få dem lika goda som på subway, men.. Skam den som ger sig! Jag ska baka och baka tills de smakar precis likadant. Nu är det ju dock så att jag bakar typ en gång om året, så... Det kommer väl att ta ett X antal år.

 


Ikväll ska jag sköta Georg och Sally. Har lånat med mig Matilda för säkerhets skull, det kan vara en handfull med två små paltar att hålla reda på:) Men oftast går det ju jättebra.


Ha en trevlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Anna Å

Jag har kommit på att Salem är lik Elmer

2010-03-10 @ 11:18:59
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0