Kalas och stolpskott

Idag fyllde Sally 6 månader, och vi styrde upp ett spontant kalas:) Tur att familjen Åkesson jr också är risiga, då har jag nån att vara sjuk tillsammans med.



Hon fick en übersöt vårjacka av mig! (kunde bara inte låta bli..) Lite stor än så länge..



Sen fick Georg en liten bok, som vi läste om och om och om igen:)




Sötnötter!



Ikväll slog jag nästan klantighetsrekord. Det var säsongspremiär av Grey's anatomy. Och som jag längtat!! Jag slog på femman redan vid halv sju-snåret och låg och väntade med spänning  tills klockan skulle slå 21 (så exalterad man kan vara under tiden ens hals torterar sig själv till döds).. Jag såg alla program innan; Vänner, Biggest loser och det mesta av Roomservice. Sen helt plötsligt vaknar jag med ett ryck ca 21.55 och inser att jag lyckats somnat och missat Grey's!! KLAAAAAANT!!!!! Laddade dock hem det via kanal 5 play, men onödigt att måsta betala och se på sämre kvalla bara för att man lyckats sova bort den värdefullaste timman på hela veckan.. 



Å vad det är trist att vara sjuk. Halsen hatar mig fortfarande.. Bör nog kolla upp halsfluss snart. Om det inte är bättre imorgon ringer jag och bokar tid, det här går ju inte för sig..


Kommentarer
Postat av: sara

varför betala för programmet när du kan streama gratis?? alla dom där serierna finns ju på nätet, har du inte fått mina streaming-länkar?

2010-03-04 @ 10:45:46
URL: http://virvelflicka.se
Postat av: johanna

det är nog ingen fara, jag borde hellre få en spark i baken än tillåtelse att skita i böckerna;P ses vi imorgon?:)

2010-03-04 @ 13:47:06
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0