Hmm

Magontet verkar vara vanlig lingonveckavärk. Har dessutom ondare i ryggen nu.. Så nu kör jag värmekudde på magen och spikmatta på ryggen. Just ja, en pappersbit i nästan också eftersom jag har näsblod. Jag är som en vandrande trasa. :)

Pga detta har jag kunnat göra ca nada idag. Hängt in tvätt är det jag lyckats med. Nu sitter jag faktiskt och ritar porträtt! (eftersom jag samtidigt kan bruka tidigare nämnda värmekudde och spikmatta då) Det är kul, och jag ska försöka sätta sprutt på min kreativa ådra. Jag vill inte riktigt erkänna att jag har en liten talang, men jag ska försöka ge utlopp för den få se var vi hamnar. Troligtvis i papperskorgen eftersom tålamodet är likamed noll.

Ikväll drar jag i alla fall till Nissepisse, hur ont jag än har. Klättrar på väggarna snart. Och det är ju onödigt att göra med tanke på ryggen.. :)


Kommentarer
Postat av: Penis

snart kommer jag hem! Då ska vi mysa

2010-03-19 @ 02:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0