helt sjukt

Jag har så tråkigt. Ryggskada är ruskigt deprimerande.. Har inte orkat göra nästan nåt i veckan. Har iofs träffat fina vänner som Louise, Ida och Nisse, och "lillsyrran" Matilda. Men där tar det liksom slut. Har inte gjort nånting annat. Håller på att få spunk!

Det var tänkt att Johanna, Bea och Thea skulle komma hit på fika idag, det såg jag fram emot, men då blev lillthea sjuk, så vi sköt upp det.

Nu har jag tänkt tvinga mig ut på en promenad (vill inte vill inte vill inte vill inte), sen drar jag nog till mamma en sväng. Ska också snöra ihop en äppelpaj som jag ska ta med mig till syster Åsa ikväll, de bjuder mig på så mycket mat, så nu vill jag bjuda igen lite.

En positiv sak med att ha det såhär trist är att jag bara blir mer motiverad att börja en prakik, jag menar, så här kan jag bara inte ha det. Håller på att implodera av sysslolöshet.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja ryggont är sjukt jobbigt, (från en som vet) men oftast är det ju bätre att röra på sig än att ligga stilla. Snart ses vi! Kramar

2010-03-19 @ 11:45:39
Postat av: Georg

bvoooaa!

2010-03-19 @ 17:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0