Friluftsmoa

Idag ska jag bege mig ut till Sandfors (bortanför Kusmark) där Ida bor. Vi ska ta en långpromenad för att sedan grilla korv och sitta ute i solen och glassa.  Jag önskar att jag bodde ute på landet.. Då skulle jag kunna ha massa djur utan att oroa mig för att de ska bli påkörda eller ej uppskattade av grannarna. Och tänk att ha massa skog bara runt hörnet att gå och filosofera i... Och nån sjö att bada i på sommarn... Men Pontus vägrar. Och jag har som funnit mig i det. Men ibland drömmer jag mig bort, speciellt en sån här dag då jag har lyckan att spendera en heldag på landsbygden.. Tur att jag har en Ida jag kan besöka och få mitt behov tillfredsställt! Hoppas att vi stöter på några hästar på våran promenad, då är dagen komplett!



Tänk er...









Wow!!!



Kommentarer
Postat av: pontus

njamen nog kan vi bo på landet i framtiden. men det ska ändå vara centralt. det går faktiskt

2010-03-22 @ 14:43:00
Postat av: M

sv: Han heter Dennis Quaid typ:) HAHA, och nej det har du nog rätt i..

2010-03-22 @ 19:34:03
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det går moa. Men annars är det ju som trevligt att få extra många besök.;)

2010-03-28 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0