Fredagen

Igår blev vi bjudna på jättegod paj hos Frida. Tyvärr fick jag värsta feberyrseln och var väl inte jättesocial. När jag kom hem och kollade febern hade jag 38,9. Hoppas jag inte smittade nån..



Hos Frida igår:




Mollie sitter hos Johanna




Mor och dotter: Bea och Thea




Frida i sitt fina kök




Min väska är ute och går med Thea ;)


*********************************************************************


På kvällen blidde de inget kalas hos Nisse som det var tänkt pga min feber och hals.. Så kvällen spenderades i soffan. Äntligen såg vi Pearl Harbor.. Jag älskar den filmen!! Och jag vet. Den är så patriotisk så det är inte klokt. Typ USA är bäst, shit the rest, men det struntar jag i.

Såhär såg jag ut efter tre timmars flännande:  (Pontus tyckte det var konstigt att jag började gråta redan innan alla hemskheter kom igång, men jag visste ju liksom som väntade..)





Rafe
: Danny, you can't die. You can't die. You know why? 'Cause you're gonna be a father. You're gonna be a daddy. I wasn't supposed to tell you. You're gonna be a father.
Danny: No, you are.

FLÄÄÄÄÄNNN!!!!



Idag har jag köpt ett par jeans, LIX!!!!






jag kan säga att det inte är vidare lätt att hitta jeans när man har min kroppsform.. Relativt "smal" midja och stor över rumpa och lår.. Men idag lyckades jag!! Och priset sen.. Som hittat!! Tack Gina för era massproducerade och billiga kläder.. Passar min plånka perfekt:)


Kommentarer
Postat av: Bea

Så fina :)

2010-03-06 @ 19:37:56
Postat av: sara

feber smittar inte, det är kroppens egen medicin mot olika sjukdomar, tar död på bakterier i kroppen.

Förkylningen kan ju smitta däremot men den visste du väl om innan du åkte dit...

2010-03-07 @ 18:39:39
URL: http://virvelflicka.se
Postat av: Frida

Vännen då att du mådde dåligt det märktes då verkligen inte men du kunde ju ha sagt nåt när jag iofs på skämt undrade om du "redan skulle åka hem" =)!! Tack iaf för en mysig dag visst ses vi imorgon och/eller på Fredag?=)!!!

Många myskramar

2010-03-07 @ 20:03:06
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0