!!!

Jag antar att det närmaste man kommer en lillasyster (Matilda) får reagera såhär då hon läser mitt senaste inlägg:


M säger:


HAHAHHAHA

förlåt men HAHAHAHHAHHA
HAHHAHHAHA .......... FINA BILDEr
hahhhhah
hahah jag såg hela händelsen i huvudet
varför fick inte jag vara med hahahhaha
jag hade fått panik hahahha
sen hade jag skrattat
hahahhahaha

Moa säger:

hahahaha jaaa du hade skrattat ihjäl dig


M säger:
 hahhahh hur lyckas du med allt=(


Moa säger:

Det frågar jag mig dagligen


M säger:

hahhahah du är som ett barn hahahha älskar det


Moa säger:

HAHA







Kommentarer
Postat av: M

Hahahhahahahhahaha.. vadå=( Ärlighet varar längst.

2010-03-15 @ 01:21:33
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0