En bra dag!

Var på möte med Utsikten-gänget i morse. Vilken grej! Det var en kvinna från försäkringskassan, en kvinna från socialstyrelsen, en tjej från psyk och en kille från arbetsförmedligen. Alla var jättegulliga och alla fyra kommer att hjälpa mig att komma ut i arbetslivet igen. På fredag har vi nästa träff, då ska vi gå igenom möjliga praktikplatser. De sa att de kommer att göra allt för att hjälpa mig att hitta ett jobb som jag trivs med, tänka sig!! Jag är lyckligt lottad. Tänk om alla sjukskrivna fick den här möjligheten! Så nu känner jag mig glad och motiverad!


När mötet var klart och jag hoppade in i min bil som stod felparkerad (var försenad och hann inte springa 2 km för att fixa parkeringsbiljett, så jag chansade) missade en parkeringsvakt mig med en millisekund! Pjuh!


Nu ska jag städa litegrann innan jag och Pidde beger oss till pappa där Lena och grabbarna väntar. Vi ska ta en utedag med skoter, grillning och förhoppningsvis lite solning om bara solen vill komma fram igen. Den var ju nyss här..

Och om bara brevbärarn ville komma med min efterlängtade almanacka nuuuuu....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0