Midsommar

Jag hade en rätt trevlig midsommar ändå!


Började dagen med en långpromenad, hälsade på min kompis och gav honom massa rödklöver. Vi börjar komma varann rätt nära. :)



Plockade blommor och köpte jordgubbar till frukosten.




Åt en supermysig frukost i solen med världens bästa Pontus. Inte världens bästa bild dock, med ett uttorkat potatisland och ett murknat staket i bakgrunden.. Sen gör han ju nån skum min också. :)





Vi drog in till Bonnstan och träffade på Anna, Simon och barnen. Massor med folk men knappt en själ vi kände!









Därefter blev det grillning i Bergsbyn. Lägg märke till servetterna i tröjorna, som sas vara ett hån mot barnen i afrika... Hmmmm...















Mackan dök upp, mkt trevligt! Kalli ser dock lite tveksam ut..




Emmy dök upp efter jobbet runt midnatt och viftade helt galet!






Fråga mig inte vad jag tänkte när jag tog på mig min sjal på det där viset..







Jag hade pratat med Majsan om att komma till henne efter middagen där de hade en liten fest, men då åt vi så himla sent, efterrätten var vi klara med runt 23, så då kändes det som lite väl sent att dra iväg nånstans. Så jag blev kvar med grabbsen! Det var som sagt en rätt trevlig kväll, med gooood mat och trevliga frågesporter. Mitt lag vann samtliga. :) Tur att Mackan kom som jag inte träffat på länge, då kunde jag sitta och surra med honom lite avsides medans de andra levde rövare. :) 

Hoppas alla hade en fin midsommar, och för er som jobbade, köp er nåt fint för pengarna. ;)







Kommentarer
Postat av: Lena

Ni ser ut att ha haft en riktigt mysig midsommar..

Kramis

2010-06-29 @ 13:53:59
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0